Informații
<strong><span style="font-family: Arial;"><span style="font-size: 12px;">Joc magnetic-Calatorie cu avioane<br /><br /></span></span></strong><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000;"><span lang="RO" style="line-height: 115%;">Jocul este format din: 4 avioane magnetice, un zar, un cadran și o tablă de joc.<br /></span><span lang="RO" style="line-height: 115%;">Obiectivul jocului: </span><span lang="RO" style="line-height: 115%; background-repeat: initial; background-color: white;">Primul jucător care călătorește în jurul lumii este declarat câștigător.</span><span lang="RO" style="line-height: 115%;"> <br /></span><span lang="RO" style="line-height: 115%; background-repeat: initial; background-color: white;">Instrucțiuni: Fiecare jucător își alege câte un avion magnetic. Cel mai tânăr jucător dă cu zarul și mută avionul în funcție de zar. </span><span lang="RO" style="line-height: 115%;"><br /> </span><span lang="RO" style="line-height: 115%; background-repeat: initial; background-color: white;">Dacă un jucător aterizează pe simbolul unui „cadran”, acesta învârte cadranul și, în funcție de indicația cadranului, trebuie să numească un animal, o țară, o mâncare tradițională, o monedă, un sport național sau o capitală de pe continentul deasupra căruia „zboară”. În caz contrar, pierde rândul următor.</span><span lang="RO" style="line-height: 115%;"><br /> </span><span lang="RO" style="line-height: 115%; background-repeat: initial; background-color: white;">Dacă un jucător aterizează pe un număr, mută înainte sau înapoi, în funcție de numărul indicat. </span><span lang="RO" style="line-height: 115%;"><br /> </span><span lang="RO" style="line-height: 115%; background-repeat: initial; background-color: white;">Dacă un avion aterizează pe un avion rival, avionul rival trebuie să se întoarcă la punctul de plecare (decolare). </span><span lang="RO" style="line-height: 115%;"><br /> </span><span lang="RO" style="line-height: 115%; background-repeat: initial; background-color: white;">Pentru a câștiga cursa, un jucător trebuie să aterizeze exact pe locul de „aterizare”. Astfel, dacă un jucător dă cu zarul un număr mai mare decât este necesar pentru o aterizare perfectă, acesta va trebui să mute către marcajul de aterizare, apoi să se întoarcă în funcție numărul de spatii rămase pe zar, până când reușește o aterizare perfectă.<br /></span><span lang="RO" style="line-height: 115%; background-repeat: initial; background-color: white;">ATENȚIE! Nerecomandat copiilor mai mici de 3 ani. Produsul conține magneți de dimensiuni mici. Magneții înghițiți se pot lipi unii de alții în intestine, cauzând infecții grave și chiar decesul. În cazul înghițirii sau inhalării magneților, solicitați imediat asistență medicală.</span></span><strong><span style="font-family: Arial;"><span style="font-size: 12px;"><br /></span></span></strong>
Peppo - bucurie de la mic la mare
"...Desi sunt mic, ma simt tare bine in hainute de calitate.Si pentru ca sunt de calitate se bucura si mami cu tati ca ii costa mai putin pentru ca le port un timp mai indelungat... si ma bucur si eu pentru ca la cat de tare si de des ma mudaresc, hainutele astea arata la fel si dupa mai multe spalari... si pana la urma nu conteaza inalbitorul cat hainuta iar una peste alta trebuie sa mai arat si bine...Chiar asa! Sunt eu mic dar sunt istet!...Hai ca ma duc sa o chem pe mami sa se uite daca au mai aparut hainute noi"